25. 5. 2014

Jak má peněženka plakala v Květnu

Když jsem v minulých nákupech psala, že jsem se malinko rozjela, očividně jsem nečekala co přijde a přišlo toho tolik, že se mi to ani nevejdu na jednu společnou fotku. 



ASTOR Fashion studio - 240 Yellow Buttercup, 238 Orange Daisy, 244 Lily of the Valley, 19,90,- , Teta Drogerie
No co k tomu říct, prostě byly slevy ... a tohle jsou barvičky, které se vždycky nějak využijí hlavně při zdobení. Možná zkusím dát žlutému šanci sólo, protože žlutá mi na nehtech nikdy moc neseděla ale já se nechci vzdávat! :D Ale tedy co na nich stojí 70,- to moc nevím, barvy nejsou nic extra převratného, vypadá to na dvě vrstvy a výdrž netuším. No mám z nich radost, ale za plnou cenu asi ne-e. (Byla jsem si je koupit před odpolední přednáškou a nakazila několik spolužaček, které se před tou další vypravily na lov. :D)

Claire´s - Music Festival 79,-, YUMMY 99,-, DIZZY 99,-, JUNK 99,-, Claire´s Černý Most
Tohle to je ovšem krása ... Byla jsem s kamarádem v Ikee a stavili jsme se vedle v CČM (ale nebojte nemusel chodit se mnou) a já šla za svým cílem. A upřímně jsem u toho stojanu strávila 20 minut minimálně. Music festival, bych možná nakonec vyměnila za tělovou neonku, kterou jsem viděla někde na internetu dva dny potom co jsme tam byli, ale tak ... stejně ho budu mít ráda, i když není perfektní :D Oproti tomu YUMMY, to je paráda, ale o tom v dalším článku. No a DIZZY a JUNK to jsou nádhery na entou, ty ještě pěkně provětrám. 

Krasavci!



Miss Sporty - Check Matte 9,90,-, Rossman
Přijde mi, že vždycky jednou za rok se prostě najednou zjeví ve slevách v Rossmanu a pak si zase musím počkat. Plus je že se objevuje levněji a levněji. Minulý rok jsem ho kupovala za 20,- a byla jsem tak ráda, že jsem konečně splašila matný topcoat, že jsem vzala hned dva. Nepoužívám je zase tak často a zatím nemám potřebu pokoušet se hledat lepší. 

Maybelline COLORAMA - 94 19,90,- Rossman
Tahle barvička mi přišla supr na letošní jaro, ale protože jsem svoje hokejové nehty držela co to šlo, tak se na něj ještě nedostalo. Taková světlounká tlumená fuchsiová něco něco :D. No a za dvacku ... že jo :D

Catrice CO2 - Suspect , 19,90,- Rossman
Trochu předbíhám, ale tohle bude supr barvam na podzim. Je krásně krémová a tak bude asi trochu problém se "šmouhováním", ale za dvacku ... zase že jo :D. Je z LE Thrilling Me softly, kterou jsem už na stránkách ani nedohledala takže ten už asi měli také schovaný dlouho.

Gabriella Salvete - 148, 101, 79,- (1+1 zdarma), Teta Drogerie
Jelikož jsem potřebovala novou bílou a sehnat pořádnou bílou je docela umění, tak jsem tuhle akci ocenila. Horší to bylo s výběrem toho "zdarma". Ale tahle světlounká růžová se u mě ještě žádná neobjevila tak jsem po ní čapla. Je teda na můj vkus moc řídká, já se na ty poloprůhledné nehty nepotrpím, ale se třemi vrstvami vypadá pěkně. Bílá je prozatím fajn, jen si nejsem jistá jestli sama ne nehtech nebude praskat. 

Maybelline COLORAMA Bleached Neons - 242, 244, 39,90,-
Noo tak to jsem musela, ještě když byly v akci. 242 je krásná meruňková ale musím říct, že 244 mě dostala až mě to překvapilo, že jsem se pro tu zelenou neonku tak nadchla, na tu se už moc těším. Jen nevím na co jsem (ne)myslela, že jsem si nevzala i tu krásnou 241. Od té doby jsem v Rossmanu nebyla a už mi jí určitě vyprodali :(

Uff .. no ono dejme tomu, kdyby šlo jen o tohle, ale v poslední době jsem se nadchla pro kosmetiku jako takovou a dokonce, jsem začala v drogérkách trávit čas i očucháváním sprcháčů a vybíráním toho pravého a to jsem si vždycky myslela, že jen hodím do košíku něco co bude po ruce. Což o to na jednu stranu je to super, ale ty peníze v tom ... :D. 
Zaujal vás některý z mých nových úlovků, máte třeba nějaký z nich? A pokud ano jak jste spokojení? :) 

PS: A málem bych zapomněla, také se mi ve slevách v Rossmanu povedlo vyhrabat tyhle ozdůbky na které jsem si dělala zálusk už o Vánocích, ale nakonec je tam nechala s tím, že za tu cenu je pořádně nevyužiju. No ale za 9,90,- už jo :D


Zdroj: essence.eu

4 komentáře:

  1. No ten Claire's Dizzy !! ♥ Až budu v Praze, musím se pořádně po nich pokoukat, protože jsou bezva. Ten by byl supr v sandwich mani :) Opravdu moc pěkný nákupy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě dřív ty laky od Claire´s extra nebrali .. tak nevím jestli jsem si těch efektových prostě jen nevšimla nebo jsou až teď, ale bylo to mučení tam ty ostatní nechat :D

      Vymazat
  2. No já bych zase neřekla, že je to tak strašné :D Věř, že s nákupama a s lakama může být i hůř, o tom já něco vím :D

    Jinak moc hezké kousky sis pořídila. Škoda, že nikde u nás není Claire's - nebo možná dobře :D Mají skvělý laky a skvělý barvičky. Lituju, že jsem si od nich v Praze odvezla jen jeden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že to by asi nedělalo úplně dobrotu kdyby to bylo ještě dostupnější :D

      Vymazat