7. 5. 2014

"Nebeský" Nail Art

Posledních pár dní bylo pěkně ošklivo a nehty nebylo kdy nafotit a když už jsem je nafotila neměla jsem náladu psát článek ... fuj na mě.

Tyhle nehty jsem měla celkem dlouho vymyšlené, ale původně to měly být jen bílé mraky s černými obrysy. Potom co jsem trochu projela internet se k tomu přidala trochu stínování. 
Jako podklad jsem použila vlastnoručně namíchaný světlounký modrý lak a poté "naťupala" dva odstíny tmavší modré. Sice to není nic světoborného, ale hrozně se mi výsledek líbil. 
Aktuálně už nehty vypadají jinak, jelikož za chvíli nám začíná hokej a já se chtěla ještě trochu vyřádit, protože mám v plánu projevovat sympatie našemu týmu právě na nehtech :D.


PS 1: Sice je to trochu mimo zaměření blogu ale dnes jsem byla v drogérii vyjímečně pro něco jiného než laky a sice jsem hledala matující make-up se kterým bych nevypadala jako pomeranč a akorát mi zase vylítl tlak :D


PS2: A takhle jsem fandila při olympiádě


1 komentář:

  1. nehtíky vypadají roztomile, rozhodně se povedly!:)
    taky bych ráda využila své nehty jako fandící "prostředek", ale bohužel na to nemám tolik času.. a asi ani šikovné ruce, ale ty se rozhodně poděl:))
    a těmi make-upy, to znááme.. já většinou, pokud chci vyzkoušet nějaký nový, tak porovnávám s nějakým, který mi barevně vyhovoval, ale i tak.. je to občas celkem "porod" najít nějaký opravdu padnoucí..

    OdpovědětVymazat