6. 6. 2014

Lakovací TAG

1. Kolik laků vlastníš?

V poslední době, když si ze mě někdo dělal srandu kolik mám laků, plácla jsem jen tak mimo že asi 150. No zas až tak mimo jsem nebyla. S podlaky, nadlaky a všemožnými efektovými i razítkovacími laky jich je 155 a to jsem ještě před počítáním sedm vyřadila. No a nevypadá to, že bych v nejbližší době měla nákupy nějak významně omezovat :D.

2. Jaká je oblíbená značka laků a jaké značky nakupuješ?

Držím se až na pár vyjímek drogérkových laků, ikdyž jsem blázen tak ne takový blázen, abych rozšiřovala svou sbírku pomocí nějakých dražších značek takhle rychle. Nejvíc mám určitě Essence, ale to je skutečně kus od kusu, například hodně spokojená jsem s Essence - 115 Redvolution, co se týče barev tak u mě vede Catrice, na drogérkovou značku jsou ty barvy fantastický, ale že bych ze samotných laků byla odvařená to zase né. Když jsem přemýšlela, zjistila jsem že jsem asi nikdy neměla problém s laky od NYC a docela dobře se mi lakuje s Rimmelem. 

3. Jaké jsou tvé nejoblíbenější TOP laky? Jaký nosíš nejvíc?

No mám jich 155 takže je snad i mojí povinností, abych je střídala a ten počet si obhájila. :D Ale jsou takové které jsem si nalakovala víc než dvakrát. NYC - 224 Times Square a 200 Rosy Knows. Nejsem zrovna na červné ani na hodně tmavě růžové, ale tohle jsou docela srdcovky. Prvně dostala jsem je jako dárek, ale hlavně lakují se naprosto skvěle a kryjí pěkně ve dvou vrstvách, jen výdrž už si nevybavím. Oranžový Keenwell - Orange Poppy (tu značku vůbec neznám) byl také dárek a opět krásně kryje a stačí mu dvě vrstvy plus dělá krásný hladký "finiš". A TOP je pro mě teď Claire´s - YUMMY o kterém jsem tu už psala, docela se těším až se budu teď věnovat jiným a potom se zase vrátím k němu :D


4. Jaký druh máš nejraději?

Asi krémovky, takové tradiční, vypadají hezky a samozřejmě poslední dobou ujíždím na efektových, které se na nás hrnou ode všech značek. Tady se tolik nerozkecám. :D

5. Jaký druh obvykle nevyhledáváš?

Nevyhledávám praskací ani magnetické, tenhle trend kolem mě vcelku bez zájmu prolítl. Teď nevím jestli je přímo nevyhledávám, ale pískáč mám doma jen jeden. Ty laky jsou supr, krásně vypadají, líbí se mi, ráda se na ně podívám jen za tu cenu je prostě mít nemusím. Ikdyž docela uvažuju o těch co přijdou v nové letní Essence kolekci (respektive v Tetě už přišly a v Rossmanu se vytasily s "novinkou" Cookies&Cream, to mě celkem pobavilo :D)

6. Který lak je tvůj nejnovější?

Dnes jsem si koupila tyhle dva krasavce.  NYC - Raindrop jsme okukovala celkem dlouho a když jsem ho dnes viděla za 29,90,- tak jsem ho konečně čapla nooo a GS - Farfalla jsem neodolala díky Romče z MKK. Sice jsou swatche po celém internetu, ale až ty její mě přesvědčily a po výplatě jdu i pro Galaxy ... no možná i pro Passione :D

7. Jak skladuješ své laky?


Tyhle šuplíčky jsou upřímně na laky úplně na prd :D Jsou z Ikei a jsou na papíry, tudíž laky neudrží, takže dolní šuplík už mi v kolejničkách nedrží (Mimochodem fakt trpím, protože v tom dolním šuplíčku jsou moje "skvosty" a mají být prostě nahoře! :D). V současném horním šuplíku jsou všechny ty serepetičky co hrozně potřebuju, ale polovinu jich nepoužiju ale je to ták krásnýý mít to doma :D. No a nahoře mám náušnice, ano i ta krabička je plná náušnic, ne neujíždím pouze na lacích. Náušnic mám kolem 170i párů ... máá-gooor. Každopádně jsem se naštvala a hledám nové šuplíčky a nejvíc v úvahu zatím případá FREDDY z Moebelixu, protože cenově je asi nejdostupnější ikdyž nejlevnější teda není. 

8. Jaké laky si plánuješ pořídit? + 14. Máš nějaký vysněný lak, který by sis jednou chtěla koupit? 

No už jsme mluvila o jednom (nebo dvou?) od GS. A dál si dělám zálusk na China Glaze - Thistle Do Nicely z kolekce Flourish a na Skinfood - Milkshake. Ty jsou sice z trochu dražšího snu ale když "snít" tak pořádně :D.

zdroje: the-nail-network.com & esmaltonicas.com.br

9. Kupuješ si odlišné odstíny nebo spíš podobné? Jaké odstíny preferuješ?


Hádejte :D





No asi preferuji růžové odstíny jak tak koukám :D A asi nejsem jediná kdo stále hledá nějaký ten opravdu akorátní NUDE odstín. Ty mint jsou sice jenom 4, ale zato jsou v reálu naprosto ale naprosto stejné :D

10. Mění se tvá paleta s ročními obdobími nebo spíše příležitostně. 

No barvy v ročních obdobích asi úplně něřeším, je pravda že během zimy úplně nevyhledávám růžové, oranžové nebo třeba světle zelenkavé. Spíš bych si v zimě nedokázala na nehty namalovat kytičky nebo motýlky, to je pro mě úplně fyzicky nemožné. Toho se vcelku držím i u náušnic. Prostě náušnice s motýlky musí počkat na jaro/léto :D. A samozřejmě když jdu třeba do divadla pokouším se mít na nehtech zrovna něco decentnějšího. 

11. Ladíš laky s oblečením a make-upem?

No prozatím mě to nenapadlo :).

12. Používáš laky denně nebo jen na speciální příležitost?

Vážně? :D Já a příležitostně? :D

13. Jaký lak používáš nejméně?

No tuhle otázku upřímně ani moc nechápu. To asi říct nejde. No nejméně ubývá v těch od "vietnamců", které jsem si koupila většinou kvůli odstínu na jednu tečku kterou jsem potřebovala do Nail Artu :D

15. Kolik jsi nejvíc utratila za lak?


No myslela jsem, že je to můj nový Essie - Come Here! nebo můj Vánoční China Glaze - Electrify. Ale bude to Bourjois - "nevím odstín sakrblé". Nevím přesně kolik stojí, protože jsem ho dostala od mamky když byli vloni na podzim na Wellness pobytu (ne že by nebyl dostatečný dárek že jsem měla týden byt pro sebe :D), ale myslím že ty laky stojí kolem 200,-.

16. Které obaly laků se ti líbí nejvíce?

Noo tak takhle otázka mě zaskočila. Too tedy upřímně nevím. Asi to budou od Catrice a Gabrielly Salvette.

17. Je nějaký lak, který sis koupila víckrát? 

Je! :D


Golden Rose - 223. První flakonek jsem dostala od kamarádky k narozeninám a ta barva se mi tak líbila a pracovalo se mi s ním tak dobře, že jsem si koupila druhý. 

Tak a to je vše. Slečny, které bych mohla nominovat už TAG mají, takže je to zase na každém kdo se bude chtít vyzpovídat. A klidně pokud jste ho již dělali, hoďte mi dolů odkaz!:) (Romčo opičím se promiň, když já tak ráda šmejdím :D)

PS: Koukám, že akutně potřebuju koupit nové pozadí (balící papír) na fotky :D Fotky celkově jsou pro dnešek fotky takovéé všelijakéé, nevěděla jsem jestli fotit na sluníčku nebo ve stínu no dopadlo to jak to dopadlo. 

6 komentářů:

  1. Jaký opičení :D Ráda jsem si tag přečetla. :)
    No a jestli jsi Farfallu ještě nelakovala, tak doufám, že z ní budeš stejně nadšená, jako já. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem Farfallu lakovala jen mamce ale vypadl moc hezky :)

      Vymazat
  2. Super příspěvek :) Zvládla jsi to skvěle, já to prostě můžu pořád takovýhle články :-))

    OdpovědětVymazat