21. 5. 2014

Češi do toho! Nail Art

Jsem ostuda. Nehty mám už od minulé středy, ale nejdřív mi trvalo než jsem je nafotila a potom než jsem si sedla a napsala článek. Budiš mi omluvou, že práce, zkouškové a největší rýmička na světě mi dávají zabrat.
Plus se mi vážně nelíbí fotky, ale to se asi v poslední době nezlepší. 


Každopádně tento výtvor není nic světoborného, ale i tak jsem na něj pyšná (vlastenec ^_^ ). Jsem pyšná na to, že hokejky vypadají jako hokejky a že alespoň já přečtu nápis na palci. Metodu na prsteníčku a palci jsem odkoukala z minulého Nail Artu s mrááčky. 


A tedy i když klukům fandím a doufám, že to půjde až do finále, už se hrozně těším až si na těch nehtech budu moct vytvořit něco nového. Hlavně mám asi bžilion laků které jsem ještě nevyzkoušela ... ale zatím pořád fandíme, takže DO TOHO!:)


PS: Pokud tu jste někdo další komu padají vlasy ze zkouškového tak jedna pro vás, bojím se, že už niky nebudu schopná broukat si v hlavě původní text :D


Žádné komentáře:

Okomentovat