27. 4. 2014

Jak má peněženka plakala v Dubnu


No malinko jsem se tenhle měsíc rozjela, ale budiž mi omluvou, že jsem dostala první výplatu na nové brigádě, tak jsem se odměnila :).

Rimmel 60 seconds - 619 Pulsating, 19,90,- , Rossman
Tyhle laky mě nikdy netáhly, tudíž žádný takový ještě nemám, ale řekla jsem si, že za dvacku to prubnu :D

GOSH - 620 Tropicana, 19,90,- , Rossman
Co je to GOSH? Objevila jsem ho v Rossmanu ve slevovém košíčku a vážně nevím, že bych značku GOSH v Rossmanu předtím někdy viděla. Šla jsem ke kase s tím, že mě pošlou zpátky že to někdy narafičil :D Ale je to krásná barva rajčatového džusu, ne jenom rajčat, ale džusu! :D No a hlavně ... stál taky dvacku :D

Essence Cookie&Cream - 04 Macaron, C´est Bon!, 54,90,- (?), DM 
To jsem se vyjímečně plácla v drogérce přes kapsu. Když on je takovej roztomilej s těma samolepkama, který teda nejspíš vůbec nevyužiju. Ale bude se mi hodit do sbírky "Nikdy nenajdu přesně ten nude odstín co chci".

Rimmel 60 seconds - 260 Funtime Fuchsia, 24,90 ,- , Teta Drogerie
Rimmel 60 seconds - 800 Black Out, 24,90,- , Teta Drogerie
Tahle cena platila pokud jste si vzaly dva a máte kartičku Teta Klubu. Jak určitě víte, teta se nám mění a mně se teď do ní moc pěkně chodí, ještě když jí mám kousek od školy. Ta růžová je krásná šťavnatá a neztratí se a černá ... no je prostě černá :D

Catrice - 11 Miss Piggy´s BF, 26,90,- , Rossman
To jsem si usmyslela, že by se mi líbila nějaká pěkná světlá zelená a bum byla ve slevovém košíčku. Klika ne? Stojím si za tím, že Catrice má nejhezčí barvy co se týče drogérkových laků, bohužel mám trochu problém se štětečkem. Tak uvidíme.

Essie - 827 Come here!, 170,- , Ebay
No tak tady jsem se rozjela, ale když já tak dlouho chtěla vyzkoušet Essie :( Je to krásná jemňounká růžová a prostě ten pocit, že mám Essie! :D Pokud vydrží brigáda tak bych si ráda vždycky jednou do měsíce udělala něčím takovýmhle dražším radost :)

Celkově bych chtěla ze své sbírky vyloučit laky od Vietnamců a hromadit více kusů od "normálních" značek. Ani ne, že bych měla něco proti lakům z "večerek" oni mají kolikrát lepší barvy než drogérkové, ale ... mě hrozně rozčiluje jak má každý jiný tvar a úplně mi to rozhází jak je mám vyrovnané v šuplíku ... . Ale jinak jsem úplně normální :D.

2 komentáře:

  1. Pěkný barvičky :) Rossmann normálně nemá Gosh v nabídce, ale měli akci, kdy je rozdávali k barvám na vlasy. Taky jsem takhle ukořistila dva odstíny, co jim zřejmě po akci zbyly. :D Gratuluju k prvnímu Essie :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hlavně, že mě od tý kasy nevyhodily :D Děkuju, doufám, že jich do sbírky přibyde víc :)

      Vymazat