22. 4. 2014

"Kytí - Mytí" Nail Art

Posledních pár dní jsem proležela s chřipkou a horečkama a i přesto mě šíleně iritovalo jak dlouho už mám nehty nalakovaný tak jak mám. A protože je po Velikonocích, králíček musel nekompromisně dolů.


Tyhle nehty už jsem v minulosti měla. Celkově mám v plánu se k nějakým nail artům vrátit, protože jsem je dělala v době kdy jsem začínala a nehty měnila co třetí den, abych toho vyzkoušela co nejvíc a proto to také za moc nestálo. 

Bystří si jistě všimli, že se mi povedlo nehty otlačit (nebo by si všimli na další fotce, protože to tam je vidět bžilionkrát víc). Což nechápu jak se povedlo když jsem nehty dodělala někdy v pět odpoledne a spát šla o půlnoci. (?!) Naprosto do mrtě jsem vypotřebovala svůj bílý Golden Rose, takže se budu muset poohlídnout po novém což nevím kde když nám obchod s GR zrušily :-/. (?! znova). No a na ten bílý jsem plácala co se dalo jen, aby ty nehty vypadaly každý trochu jinak. Vše přetřela matným TopCoatem, což nehtům dává trochu samolepkový vzhled.

Možná jsou i trošku do Hippie, což se mi alespoň hodí k blížícímu se Majálesu i když téma letošního roku je Sport. Lakování je ale taky velice fyzicky namáhavé ... ještě teď mě bolí za krkem jak jsem nad těma kytkama byla hodinu skloněná a to nemluvím o focení :D. I když tyhle fotky jsou první se kterýma jsem vcelku i spokojená.






(Jak moc se mi nelíbí mé palce to nejde slovy ani vyjádřit :D)

(Na lístky jsem použila tenhle zelený "no name" od Vietnamců a ten ošklivý laciný s kamínkama fujky flakonek se mi nechtělo ani fotit :D )


1 komentář:

  1. Jé, to se moc povedlo. :) Palce máš v pohodě. Kdybys viděla ty moje, tak za ně budeš ráda. :D

    OdpovědětVymazat