1. 6. 2014

Claire´s - YUMMY

O tomhle laku jsem se rozplývala už v minulém článku. Po dlooouhé době mě nějaký lak dělal sám o sobě takovou radost a sundala jsem ho, protože jsem měla vyloženě chuť se trochu "vymalovat".


YUMMY je krásná zářivá růžová. Taková akorát pro "bárbínky" :D. Má být tedy z neonové řady, já nevím, mě vyloženě neonová nepřijde, zářivá, svítivá ale neon vyloženě ně. Možná se v tom ale jen tolik nevyznám. :D. Kryl pěkně ve dvou vrstvách, možná tři by snesl, aby se ztratily mírné nedokonalsti, ale chci si ho šetřit. Usychal vcelku rychle a i pěkně držel, nevydržel akorát nervozitu před zkouškou (kterou jsem stejně neudělala takže se obětoval zbytečně :( ). Je pravda, že cena 99,- to už jako jsem se na mě rozšoupla, ale u něj toho určitě nelituju a v létě mu dám ještě pořádně zabrat.



1 komentář:

  1. Ten je fakt nádherný, jakmile půjdu nakupovat, doplní mou sbírku :)

    OdpovědětVymazat