2. 6. 2014

Maybelline New York Color Show Bleached Neons Collection

Protože, se mi nechce učit radši projíždím internet a hledám swatche všemožných laků. Hledala jsem konkrétně Bleached Neons, které už mám doma, ale zatím se na ně nedostali a našla jsem toto.

Přijde mi, že 3., 5., 6. a 7. se shodují s kolekcí, kterou máme možnost potkávat a obdivovat v drogérkách, ale teda proč tu nemáme tu krásnou modrou a fialovou?:( Jak fialovou na nehtech nemusím, tak tuhle bych brala všemi deseti. Musím říct, že i zahraniční flakonky se mi líbí víc než ty naše. V Americe stojí 3,99$ , ale zase mi přijde, že objem je větší. Nedohledala jsem nikdy jestli se u nás další odstíny objeví, ale moc bych tomu nefandila, ale alespoň se kochejte. :)

Co se mi také líbí, že v zahraničí jsou Maybelline laky označeny jmény a ne jen čísly, konkrétně tedy Day Glow Teal, Ultra Violet, Lime Accent, Citrus Collide, Bleached in Peach, Pink Punch a Coral Heat.

Celá kolekce byla na trh uvedena v květnu , což odpovídá naší omezené nabídce, kdybyste věděl někdo něco víc, dejte mi prosím vědět :) 

zdroj: http://nitrolicious.com/

Žádné komentáře:

Okomentovat