1. 4. 2014

Mimoni (Já padouch 2) - Nail Art

Tohle byl NailArt, který jsem si dlouho chtěla "splnit". V době kdy vyšel už druhý díl to sice není nic originálního, ale i tak to celkem poutá pozornost (já tu slečnu v autobuse viděla jak jí to prostě nedalo se nepodívat). 



S fialovýma mimoněma je vážně problém, protože jsem ho upřímně dělala natřikrát dokud jsem s ním nebyla naprosto spokojená. Oba mají bílý podklad, aby barevné laky více vynikly a nemusely se tolik vrstvit (což může být klidně úúplná kravina co jsem si nějakým způsobem vsugerovala, že funguje :) ). 




Modrý lak od Flormaru jsem si koupila v domnění, že to na nehtech bude přesně ta královská modrá kterou hledám. Není. Hledám dál. 

A jelikož jsem nevěděla jak na první úvodní článek, tak jsem to trochu zaonačila.

Nail Artem (pokud si mohu dovolit mému snažení a tvoření tak říkat) jsem se začal zabývat ke konci roku 2011. Jsem dost nervózní člověk, takže dodnes nechápu, že jsem u koníčku kde je piplání, klid a trpělivost dost podstatná část, zůstala. Od té doby se mi nashromáždilo +/- 140 laků na nehty (což je samozřejmě šíleně málo :)). Jsem pracující student a tak mi má peněženka nedovolí, aby mi sbírka obsahovala značky jako OPI, Orly, China Glaze (ikdyž jedním jsem si o Vánocích udělala radost) a tak dál. Což mě může zase trochu odlišovat a třeba udělat Nail Art přístupnějším. Pokud u blogování vydržím, tak se jistě v příštích článcích rozkecám mnohem víc :).
... Takže pojďme nehtovat! (což je úžasnej "čenglish" názvu blogu)

6 komentářů:

  1. No bravo ! Nový nehtový blog a jaký super výtvor hned :) Úžasně se ti to povedlo, rozhodně to nail art je a naprosto skvěle provedenej. Tohle bych nikdy nedokázala. :D Tady se mi bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílnu na Fb, jestli nevadí :)

      Vymazat
    2. Samozřejmě nevadí a moc děkuju! :) On ten blog byl založený už asi měsíc, ale upřímně když jsem tě začala sledovat na instagramu a našla tvůj blog a celej ho projela, tak jsem si řekla, že už bych se do toho teda mohla pustit :D

      Vymazat
  2. Šikula, jen tak dále ;-). Leňa

    OdpovědětVymazat