9. 4. 2014

"Vyfoukaný" Nail Art

Nenapadlo mě jak jinak "to" nazvat a "vyfoukaný" je vlastně dost přesný. :)
Tímhle stylem jsem si nehty v minulosti ozdobila už dvakrát a vždycky jsem byla nadšená a tak do třetice všeho dobrého. Jak jsem na tuhle techniku přišla? Upřímně vůbec ale vůbec nevím. Nevím jestli jsem někde viděla návod nebo měla světlou chvilku a napadlo mě to i bez inspirace. 


Technika je to lehká, ikdyž trochu trvá a to včetně konečného čištění na které ve vší statečnosti padlo asi devět uchošťouchů (budíš jim popelnice lehká). 
Jako podkladový lak jsem použila tradiční Essence - Ultra Strong Nail Hardener poté dvě vrstvy bílého laku od Golden Rose - 03 a vyfoukávala jsem střídavě neonově růžový Flormar (Supershine) - 30 aaa černý Golden Rose - 171. Vše přetřeno Essence - Better Than Gel Nails. Nehty jsou třetí den úplně v pohodě.

Co bude možná někomu připadat zvláštní je to ,že bych se přála mít kratší nehty. Prostě se mi líbí takový ten "kulaťoučký" ( :D ) tvar. Tato délka nehtů je má nejkratší možná a i to mi přijde pořád docela dost . No, třeba mě to někdy přejde. 






Jednoduše kápnete trochu laku na papír, namočíte do něj jeden konec brčka a do druhého foukáte. Nepovede se to vždycky napoprvé, bude vás bolet hlava a bude z toho bordel jako na poslední fotce. Ale výsledek je docela fajn. nemyslíte? :) 




3 komentáře:

  1. Taky poslední dobou přemýšlím, že si tuhle techniku zopáknu :) Použila jsi fajn barvy, vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pár lidí se ptalo jestli to náhodou nejsou samolepky :D :) Jenom co je hrozný, nějak mám to období kdybych nejradši každý den dělala jiný nehty a pořád to tu zásobovala :D

      Vymazat
  2. Tak já bych si s Tebou ty svoje krátké nehty klidně vyměnila!:o) Ne nadarmo se říká, že každý chce to, co nemá:o))) Tak se asi budeme muset každá smířit s tím, co nám narostlo:o)) Hezký den.

    OdpovědětVymazat