15. 4. 2014

Velikonoční Nail Art

Neobjevila jsem zrovna Ameriku. Prostě jsou jen Velikonoce, tak jsem se vybavila :).





V minulosti jsem už podobný Nail Art dělala, ale to už je dva roky zpět a v té době byly všechny nehty krom prsteníčku fialové s bílými puntíky. Teď jsem se přece jen se trochu víc hecla :D. 



Ani nějak nevím co o tomhle říct ... prostě zajíček a vajíčka no :D. Použila jsem spooustu laků takže pokud by vás některý konkrétně zajímal stačí se zeptat. Mám ráda tématické Nail Arty, někdy prostě chcete něco tvořit a nevíte vlastně co a tohle rozhodování trochu ulehčí. 
Teď jen netuším co budu do pondělí dělat ... budu muset zlanařit nějakou kamarádku ať mi svěří nehty do péče.
Mám trochu problém co se fotek týče. Pořád nějak nevím jakým způsobem fotit aby obrázky vypadaly co nejlépe. Fotím mobilem a v bližší době žádný lepší aparát nečekám, tak budu muset zkoušet a zkoušet.

Také děkuji mým prvním pěti pravidelným čtenářům :).



4 komentáře:

  1. Moc pěkný nail art. :) Ten zajíček je boží. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jen už teď mám chuť tvořit zase něco jiného :D

      Vymazat
  2. Souhlasím hodně povedené svátky jara na nehtech :)

    OdpovědětVymazat