4. 4. 2014

No name oranžovo - červeno - růžový neonový lak

Samozřejmě jsem si před pár týdny usmyslela, že chci nějakou pěknou šťavnatou neonovou barvu a samozřejmě všechny odstíny v drogériích byl "úplně" mimo až jsem před pár dny u Vietnamců zahlídla tuhle krásku (krasavce?). I když za 30,- ve večerce jsem trochu váhala, přece jen jsem si ho vzala ke kase, kde jsem zjistila, že jsem nechala doma peněženku. Alee jak je vidno já si pro něj skočila hned další den :).
Asi by stačily dvě vrstvy, ale pro svůj dobrý pocit jsem dala tři a je to ťip-ťop.
Značku nevím, odstín nevím. Každopádně tam od tohohle "druhu flakonku" ? byly další barvy co mě zaujaly a možná se tam ještě stavím.



Od doby co jsem začala s Nail Artem a "nehtováním" obecně, používám zpevňovací podlak od Essence - Ultra Strong Nail Hardener, který nehtům opravdu celkem pomohl a nemám potřebu zkoušet nový. Nadlak ovšem jsem doteď používal Gel-look topcoat opět od Essence, ale odevšaď na mě vykukoval Better Than Gel Nails a tak jsem ho prubla ... a zase dlouho nebudu potřebovat nic nového zkoušet, protože je to fakt frajer a drží.
Tenhle výtvor se asi Nail Artem nedá ani nazývat. Prostě jsem na prsteníček použila razítka od značky Cheeky - CH9, abych nehty trochu ozvláštnila.


Nehty jsem si lakovala před třemi dny večer a nějak se mi to díky světlu z lampičky nelíbilo. Na denním světle ale vypadá skvěle, tak se musím i naučit fotit přes den. Co je ale hlavní, takhle nehty opravdu vypadají po třech dnech. Což je na lak od Vietnamců dost slušnej výkon ... a samozřejmě Top Coat od Essence. 





Žádné komentáře:

Okomentovat